sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Kuka pelkää pahaa muuttoa?

Yahhoo!

Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen. Mun on turha ees alkaa selittämään et ois ollut paljon hommia, kun tää johtuu ihan puhtaasti laiskuudesta. :P

Mut voisin kyl päivittää hiukan et mitä on tapahtunut..


Oon tosiaan muuttanut taas. Kun Toppilassa asuminen oli alunperinkin vain väliaikainen ratkaisu.
Katottiin sitten veljen kanssa vapaita asuntoja ja löydettiin tää ihanan kaksio Kaijonharjusta. Tää on tosiaan yksityiseltä vuokrattu ja aika vasta remontoitu.
Ja vessa on ihana!

Eihän tuosta ihan kokonaan näy, mutta jotain saa selville.
Eli siis, tuo suihkuseinä on kokonaan musta kun taas muuten kylppäri on valkoinen. Paitsi lattia, joka on kanssa musta. :)
Tuolla roikkuu mun punainen pyyhe kun kävin aamulla suihkussa. :P 



Ja tässä on sit kuvaa eteisestä. Tuo suljettu ovi johtaa ulos. Ja hamstereiden häkkien takana on veljen huone. Kuva on otettu mun huoneen ovelta. :)
Sain tosiaan huoneekseni olohuoneen. Veli nappasi makkarin. Noh, onpahan mulla enemmän tilaa.

Ja ne jotka tuntee mut, osaa hyvinkin sanoa kuinka vaikeaa mulla on pitää huonetta siistinä. : DDD
Mistä lie johtuu, mut se on aina sekaisin ja tän uuden kämpänkin järjestäminen on kestänyt sallittua kauemmin.
Mut koska muakin hävettää näyttää sotkuista huonetta vieraille, niin ennen viikonloppua siivosin ja järjestin huoneen parhaani mukaan. Olihan mulle tulossa kaks kaveria yöksi.
Joten pitihän siitäkin ottaa kuva. :D


Dun Dun Duun!

Noh? Mitäs tykkäätte? Siis eihän tuossa näy muuta kuin mun sänky. : DD (Jonka muuten sain ilmaiseksi facebookin kautta <3)
Okei, toinen kuva.


Tuossa näkyy muutama laatikko ja pelejä kun en oo vielä saanut hankittua seinille hyllyjä. :P Mut en tiiä. Ite oon tyytyväinen.


Siinä ois vielä Yoshi fanservicenä. : DD

Mut siis tällaista. En viittinyt ottaa keittiöstä kuvia vielä kun se on aika tyhjän näköinen. Johonkin toiseen merkintään sitten. Ja jos veli antaa luvan niin senkin huone silloin tänne. :)




Sitten.... Tosiaan mun luona oli tän viikonlopun ajan kaks kaveria vieraana. :) Ja heidän takiaan mie kävin ekaa kertaa solariumissa. :'D
Olin aivan paskanjäykkänä kun laitoin sen laitteen kannen kiinni... Miksi? Koska olen katsonut Final Destination elokuvia liikaa. -_______-' Jos tiedätte mitä tarkoitan.
Ja sain sitten piirrustus innon takaisin. :) Yks vanha piirrustus joka oli kesken päätyi siihen että sen väritys on kesken. Kiitos Kao <3
Ku kattelin sun värittämistä niin innostuin itekkin. ^^'



Tässä on mun oma hahmo Yonathan (Kyllä Y:llä!)
Hahmona Yonathan on nyt kaksi vuotta vanha. Suunnittelin hänet samana päivänä kuin Haru suunnitteli Venin.
Mun piirrustus taito on kuitenkin hieman ruosteessa joten harjoitusta vain!
Laitan tänne valmiista versiosta sitten kuvan kanssa. :) Until then..


BeatError kuittaa. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti