maanantai 28. toukokuuta 2012

I Has A Funny Face

Halojaaaaaaaa!

Pitkästä aikaa.. Tai noh, on tää parempi kuin puol vuotta. :D
En oo nyt kerennyt kirjoittamaan aiemmin, ku mie oon joko ollut koko ajan menossa, tai sit mulla on ollut kaveri täällä kylässä. Vähän molempia siis.

Meillä oli tuossa 19. päivä mangapäivät kemissä ja sen jälkeen peli-ilta. Pääsin pois puheenjohtajan pestistä jossa olin ollut viimeisen vuoden. Siis Aningan pj. Anime ja manga yhdistys.
Nyt oon pelkkä järjestäjä. Ja syy miks en halunnut enään hallitukseen on laiskuus ja se et asun oulussa. Vaikee koko ajan mennä kemiin kokouksien ja muiden takia.

Mutta niin.. Mangapäivillä olin myymässä mangaa pois. Sain vaan yhden myytyä ja tienasin siis vaivaiset 3 euroa. :P

Jos jotakuta kiinnostaa niin mie laitan tähän listan mun myymistä mangoista. Laittakaa kommenttia jos joku haluaa ostaa.

Monochrome Factor vol. 1 ja 2  5€/kpl tai 8€ molemmat.
Pita-Ten vol. 1, 2, 3 ja Official Fan book   5€/kpl tai 15€ koko läjä.
Hopeanuoli vol. 1 (fin)   3€
Power!!! vol.1 (fin)   3€
Daa! Daa! Daa! vol. 1 (fin)   3€

En nyt muista ulkoa muita, kun ne mangat on varastossa. Mut lisään tuohon sit ku muistan.
Mut ostakaa pois. :D Mie en niillä tee mitään.



Ei, en oo unohtanut mun lupausta. :D Tässä ois tämän merkinnän otus. Tällä kertaa pikku figuuri. Tää on pelistä Sweet Pool ja hahmo on Makoto. Oon tehnyt siitä pelistäkin merkinnän. Jos kiinnostaa niin Tästä pääsee siihen.

Tosiaan, mun kaveri Haru oli täällä mun tykönä about viikon. Ja tuota noin... Me vähän pelleiltiin hississä. :DDD


Sori Haru. :DDD Mun oli pakko lisätä tää.
Meillä oli tosiaan hauskaa. :D Käytiin kattomassa paria asuntoa Harulle, kun se muuttaa tänne Ouluun. (yay!) Ei tarvi maksaa enään juna lipuista et pääsee kaveria kattomaan. :)

Mut eipä kait tässä muuta. Ens merkintään~


BeatError kuittaa jälleen.
I has a funny face. D8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti