sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Viikonloppu ja valmistuminen

Nyt myöhäisiltaa kaikille!

Pelailen tässä samalla kirjoittaessani sitä Sweet Pool -peliä josta aiemmassa merkinnässäni kirjoitin.
Vietin viikonlopun kaverini Harun tykönä. Täältä löytyy Harun blogi

Kuitenkin.. Viikonloppu oli ihan kiva. Tosin perjantai-lauantai välisen yön oli iskäni tykönä, kun sillä oli kuulemma ollut ikävä. : D Sit lauantai-sunnuntain olin Harulla. Pidettiin sellainen "tyttöjen ilta". Ku olin aiemmin ostanut hiukan vartalonhoito tuotteita, niin halusin vähän hemmotella kaveria. ;)
Kasvonaamio laitettiin, kynnet hoidettii lakattiin nätiksi. Sit rasvattiin iho vaniljan/kookoksen tuoksuisella vartalovoiteella. Se oli kumma et siinä purkis luki vanilja, mut se tuoksui enemmänkin kookokselle. :'DD
Sit loppu ilta vietettiin hauskaa elokuvaa kattoessa... American Pie Wedding. :'DDD Kieltämättä oli aika sairas...hyvällä tavalla. :)

Aamulla tuli tehtyä pannaria ja sit illasta bussilla takaisin Tornioon asuntolaan..
Vielä olen täällä keskiviikkoon asti.
Sen jälkeen olen vapaa!
Hehe. :')
Vielä pitää markinnointi tehtävä tehdä, kaksi "esittely" paperia (tosi helppoja) ja palauttaa tuo sovitusnukke.. Kunhan saan sen valmiiksi. ^^''
Mut oon aika luottavainen, et saan nää valmiiksi. Kunhan otan itteä niskasta kiinni. :3


...Ja nyt hajosin! .. Peli kaatui kesken kaiken... Enkä ollut tallentanut. ;<
Sen siitä saa kun on tyhmä.

Mutta, eipä tässä tälle kertaa enempää.
Ens merkintään laitan kuvia mun ostoksista ja kynsistä jotka taiteilin itelle ja Harulle. :)

See ya~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti